Konkursy internetowe – dlaczego warto?

Konkursy internetowe – dlaczego warto?

Znajomy wygrał w lotto, krewny w radiu, a kolega na loterii w pracy? Może warto też dać szansę swojemu szczęściu i spróbować sił w konkursach i loteriach? Obecnie istnieje wiele ofert i możliwości. Wystarczy tylko chcieć i trochę poszukać, a na pewno uda znaleźć ci się coś atrakcyjnego. Szczególnie bogata lista konkursów dostępna jest w internecie. Jedną z bardziej znanych i bogatych baz tego typu ofert jest strona e-konkursy.info

Dla uczestnika

W internecie można znaleźć konkursy różnego typu. Mogą być to loterie ogłaszane przez znane firmy, szczególnie te produkujące słodycze. Zamieszczone są tam dokładne terminy rozpoczęcia i zakończenia, regulaminy i linki do strony danego konkursu. Dla osób bardziej zaangażowanych lub chcących sprawdzić własne umiejętności w danej dziedzinie, tworzone są również konkursy tematyczne. Wśród nich prym wiodą konkursy fotograficzne i poetyckie. Nierzadko można znaleźć też oferty konkursów na napisanie najlepszego opowiadania, zaprojektowanie logo czy też konkursy plastyczne. Duża część ofert skierowana jest do osób dorosłych, jednak znajdzie się też trochę konkursów dla dzieci i młodzieży w różnym wieku.

Konkursy internetowe z pewnością wymagają dużo wprawy. Nie warto zrażać się więc po jednej czy dwóch porażkach. Start w konkursie najczęściej jest bezpłatny. Wymaga jedynie wysłania własnej pracy, zdjęcia lub projektu na podany adres e-mail lub adres placówki. Internetowe oferty mają przewagę nad konkursami ogłaszanymi w sposób tradycyjny w wielu aspektach. Przede wszystkim jest ich dużo więcej, gdyż docierają do nas z całej Polski. Najczęściej oferują również dużo atrakcyjniejsze nagrody, aby skłonić osoby z daleka do wystartowania w nich. Ponadto, mimo że dostęp do nich jest bardzo prosty i wymaga jedynie przeszukania internetu, ciągle cieszą się stosunkowo małą popularnością, co zwiększa twoją szansę na zwycięstwo.

Dla właściciela firmy

Konkursy internetowe to świetna okazja do wygrania wartościowych nagród rzeczowych bądź pieniężnych. Jednak jest to również możliwość dla niewielkich firm. Stworzenie konkursu i ogłoszenie go na popularnym portalu internetowym to świetna reklama dla twojej firmy. Nie dość, że w internecie pojawi się logo twojej placówki, to nagrody będące związane z twoją marką, mogą również same w sobie stanowić reklamę. Nie musi być to od razu bardzo zaawansowany i trudny konkurs. Na początku warto zacząć nawet od zwykłej loterii. Ta prosta forma nie sprawi kłopotu twojej firmie, ani pod względem organizacyjnym, ani finansowym, a z pewnością zachęci uczestnika do wzięcia udziału w konkursie.

Dodaj komentarz